zondag 12 juni 2011

Blog van Thomas - "niet kloppende rare foute muziek maken"

Wat is het toch leuk om slecht blokfluit te spelen. Wat is het fijn om eens niet kloppende rare foute muziek te maken. Het gaat allemaal vanzelf, ik hoef bijna niet na te denken. Het enige is dat het op Star Wars moet lijken, maar ook weer net niet. Best lastig. Dus ik wissel maar een paar tonen of ruil ze om met een ander, en voila, het klinkt...een beetje vreemd.
Ik denk dat ik nog iets voor Darth Vader moet maken. Ik heb alleen niet zoveel tijd meer. Ik moet dus snel zijn. Een paar synthesizer achtige tuba's, een trommel en misschien weer eens een blokfluitje? Het probleem is dat ik nog niet eens weet of Jeroen of Ingvild mijn vorige muziekje al heeft goedgekeurd. Ik waag het er gewoon op. Want dat is tenslotte wat ruimteridders doen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten