woensdag 22 juni 2011

De avond voordat... - Blog van Thomas

Ik werd wakker om 7 uur, en nu is het opeens 23:00 geweest! De dag is werkelijk voorbij gevlogen.
Een dag vol met spanning, iemand van Odeon (de schouwburg van Zwolle) is komen kijken bij de repetities van vandaag, het eerste nonbekendevanons publiek.
Volgens mij ging het wel goed. Maar, oh mijn Yoda, morgen is de eerste dag. Ik schijt zeven kleuren, maar ik praat het mezelf ook vooral aan. Ik weet zeker dat het allemaal goed gaat komen.

Anyhow. Een dag bij The Young Ones vliegt altijd voorbij. Voor ik het doorhad stond ik een half uur aan de flipperkast, heb ik een gesprek over de dood, begravenissen, werken in een uitvaartcentrum gehad met Ellie (dat is dus elene) en Iwan (onze Jedi-technicus). Toen door de regenachtige stad van Zwolle met Ellie wat handige dingetjes geshopt. Voor ik het doorhad stond ik ineens voor de deur van het ouderlijk huis van Ellie .
Ik werd binnengehaald als een verloren zoon, moest gelijk mee'eten, heb ontzettend gelachen, echt buikpijn nu van de lach, heerlijk gegeten. Nu weet ik waar Elene haar humor vandaan heeft.

Na een lange treinreis en een lange vermoeiende looptocht door hartje Rotterdam aangekomen in mijn nederige schulpje. Dalith (Kassa-Jedi tijdens De Parade) en Elene liggen elk op een luchtbed midden in mijn studiootje. We praten nog wat over dingen, ik schrijf dit af en ga me klaar maken voor het naar bed gaan. Morgen 9:30 op, broodjes in de oven, met het ov naar Museumpark. EN DAN KNALLEN!!!!!!!!!!!!

Thomatio Engevelli

Geen opmerkingen:

Een reactie posten