vrijdag 24 juni 2011

"ik kijk mijn ogen uit" - Blog van Dalith de Kassa Jedi

Dag lieve volgers van Barbara en Jeroen,

Vandaag was dag twee op de parade en het liep weer heerlijk.
Ik zal me trouwens eerst even voorstellen, op mijn pasje van de parade staat: Kassa.
Jaja, ik ben het meisje van de kassa. Ik zorg ervoor dat iedereen die naar Jeroen en Barbara willen komen kijken een kaartje kan kopen. Althans niet iedereen, want er zijn namelijk ook mensen die bij de grote kassa hun kaartje kopen. Dat kan natuurlijk ook. Maar dus, vandaag ging het goed.
Het is voor mij ook de eerste keer op de parade en ik kijk mijn ogen uit.
Wat is het leuk! Echt leuk. Gister moest ik nog wel even wennen aan alles, aan al die mensen, al die tenten, al die voorstellingen en allemaal nieuwe dingen waarvan ik nog niet wist hoe ze werkte. Maar dat was vandaag gelukkig allemaal wat minder.
Nu zijn we weer lekker "thuis" ( het huisje van Thomas) wat langzamerhand ook een beetje het huisje van Elene en mij wordt.
Fijn dus.

Morgen is er weer een nieuwe dag, met jawel, drie voorstellingen!
Dus voor nu, lekker thee met honing en dan de oogjes toe.

Liefs
Kassa Dalith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten