maandag 18 juli 2011

Blog van Elène die gisteren geveld was door opkomende griep

Vanochtend word ik wakker met een ernstig geval van schuurpapier in mijn keel. Hoera! Griepje heeft zijn beste vriendin Elène al weer gevonden.
Aangezien ik dit jaar nogal vatbaar was voor alles wat ook maar met verkoudheid, misselijkheid, griepheid te maken had, zijn griepje en ik mega goede vrienden geworden.
Ik had hem al een tijdje niet gezien, maar vandaag hebben we alles goed gemaakt.
Waarschijnlijk vertrekt hij morgen weer, ik hoorde wel dat hij druk was, dus het zou best kunnen dat hij vannacht zijn volgende vriend/vriendin op gaat zoeken.
Daar hoop ik op, want griepje is nogal aanhankelijk.

Voor de rest heb ik heel de dag lekker niks gedaan en ik ga een goede nacht slapen met citrosan(ook een goede vriend) en dan is morgen alles weer goed!!
Het was ook zo regenachtig zaterdag en we waren zo natgeregend misschien dat ik toen een beetje kou gevat heb, maar dat schijnen ook vaak fabeltjes te zijn hè, achja.
Het was trouwens wel bizar. Bijna heel de week was het monster slecht weer en vrijdag, de dag van de young ones bbq, was het prachtig weer!
Ik weet niet hoe ze het voor elkaar gekregen hebben, waarschijnlijk heeft Ilona goed contact met de weergoden ofzo! Ik kan bijna niets anders bedenken.
De afsluitende Young ones BBQ was trouwens een groot succes. Er waren veeeel young ones aanwezig en na eerst gezellig gegeten te hebben, gingen Tho en ik als Barry en Jeroen weer van start.
Het was natuurlijk een feestje (ook een beetje een spannend feestje) om voor alle mensen die je zo goed kent te spelen. Het was ook een hele rare gewaarwording. Waar was het parade kabaal? Waar was het kinderpubliek? Waar was het gevoel alle energie te geven om iedereen erbij te houden? Waar was de superalertheid die nodig is om de voorstelling tot een goed einde te brengen?
Toch hadden we de complete parade energie te pakken en de mensen hebben keihard gelachen. En ze waren zelfs echt muisstil op de stille momenten!!!!! Mega bizar.
Na afloop heel veel goede reacties gehad. Zij kennen natuurlijk ook de voorgeschiedenis van Jeroen en Barbara. (uit de voorstelling Jeroen de Grote).
Heel fijn om even op je thuisbasis gespeeld te hebben, maar ook fijn om te merken dat de voorstelling hoort op de parade!!
De bbq was verder een supersucces. Robert Baarda zong nog wat liedjes en deed een act samen met Tom en Johan Smit (ik dacht dat hij Johan heette) maakte de meeste geweldige woordgrapjes en mooie gedichten. Kortom: Zeer geslaagd.



Nu ga ik zo mijn bedje in met 1000 paracetamols en 49 zakjes citrosan en dan ben ik morgen weer de oude.
Want de Parade wacht!

tot morgen in utrecht?
liefs

(PS: En een bikkel als ze is, staat Elène vandaag natuurlijk weer op volle kracht op De Parade! Red.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten