dinsdag 5 juli 2011

Verliefd op de Ashton Brothers

Na gisteravond ben ik ben een beetje verliefd op de Ashton brothers geworden...
Nadat we zelf in de reizende schouwburg hadden gespeeld, namen de Ashton brothers hun intrek. We waren zeer benieuwd naar hen, dus besloten s'avonds even een kijkje te nemen!


Het was heeeeeeeeeeeeelemaaal uitverkocht en wij hadden de hoop eigenlijk al opgegeven.. maar OPEENS, nouja een beetje opeens, kon 1 van de ashton brothers ons toch nog naar een plekje loodsen. Gelukkig! Want ik vond ze echt te gek! Ik hoop heel stiekem op een toevallige kennismaking.. Dat moeten we maar heel terloops regelen. We zijn tenslotte COLLEGA'S, haha dat klinkt best wel goed eigenlijk.
De asthon brothers waren niet de enige die we hebben bezocht. We zijn al naar veeel meer voorstellingen geweest. In Rotterdam hebben we ongeveer 6 voorstellingen gezien denk ik. We hebben toch een pass partout, dus waarom zou je daar niet gebruik van maken toch! Ik hoop ook echt dat een paar acteurs van de avondvoorstellingen bij ons komen kijken. Dat zou ik wel heel tof vinden. Nouja we zien wel. Tot die tijd blijf ik heel blij gebruik maken van mijn pass partout, want wat is er nou heerlijker dan rond slenteren op de parade? Inderdaad: Niks!
Dus ik zeg: Woensdag. Den haag. jij. ik. Parade. Geneer je niet en maak een reisje naar de grote stad!!

Elène

Geen opmerkingen:

Een reactie posten